De vliegreis

2 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Onze reis kan beginnen!! We zijn onderweg!

We zetten in de eerste vlucht helaas niet bij elkaar sterker nog Fam Baale voorin, Fam Vd berg achterin? Wel lekker was dat er precies 2 stoelen over waren op de achterste rij! Zo konden

de kinderen toch wisselen van stoelen.

De eerste zes uur hebben de kinderen niet tot bijna niet geslapen. Dus op doha waren ze kapot! (Voor hun 1 uur s nachts ) maar op wat piepen na deden ze het allemaal toch goed. Na het opstijgen naar Bangkok vielen Amy en Indy al gelijk in slaap! Jara en Noa volgden snel! De reis is heel fijn verlopen. Toen we aankwamen hadden we ook alle bagage snel, fijn!! Alleen nu nog even pinnen. Anika en Mieke gaan even een toilet opzoeken voor de kids, en bert en jeroen gaan pinnen. Komen we teug van plassen zegt bert we moeten hier even wachten want het pin automaat heeft jeroen zn pasje opgegeten!! Ahhhhh!!!  Die ei was vergeten zn pas eruit te halen.  Na een half uur kwam er een mannetje aan om de machine even open te maken! Toch wel handig een bankpas!

Nou eindelijk konden we een taxi gaan zoeken en naar ons hotel gaan! Want de kinderen wilden zwemmen!!

aangekomen in het hotel eerst even gezwommen, en al snel omgekleed voor het eten, even makkelijk bij een tentje in het hotel. Maar we hebben gesmuld!! Soepje vooraf, en friedrice phadtai, de tafel stond vol veeeeeeel te veel besteld. Maar voldaan zijn we nu op onze kamer vroeg naar bed19:30 want om 04:00 gaat de wekker weer voor onze verdere reis!!! Naar koh lipe!!

1. Tam:
    Klinkt als goed begin!
    Enjoy!!!
  2. Janique:
    Veel plezier allemaal, fijn dat jullie 1e deel Vd reis er op zit
  3. Daphne:
    2 augustus 2015
    Gelukkig dat de pas weer uitgespuugd is. Goede reis verder!
  4. Lindsey:
    2 augustus 2015
    wat leuk dat we jullie kunnen volgen .... Zo zitten wij ook een beetje in Thailand! Geniet ervan!
  5. Cobie:
    2 augustus 2015
    Fijn dat de lange vliegreis er op zit,morgen het laatste stukje
    Kids een dikke knuffel xxxx
  6. Ria:
    2 augustus 2015
    Fijn dat alles goed is gegaan en nu genieten van de rest van de reis xxxx
  7. Sanne:
    5 augustus 2015
    Een zorgeloze reis, heerlijk! Ondanks de pinpas haha
    Xx