Thai massage

16 augustus 2015 - Ko Pha Ngan, Thailand

Op vakantie zijn in Thailand betekent natuurlijk ook regelmatig een massage. Mickey ( de thai kunnen Mieke niet uitspreken dus noem ik Mieke tegenwoordig ook zo) en ik hebben onzelf net ook weer verwend met een massage. Meestal nemen we een olie massage. Dat is is vooral ontspannend maar vandaag kozen we voor een echte thaise massage. Mijn spieren zaten nogal vast van al het gesjouw met de tassen dus er kon wel wat losgemaakt worden. Het is af en toe best pijnlijk. Ze kunnen lekker kneden en af en toe lopen ze nog over je heen ook. Maar het resultaat is er wel. Je voelt je heerlijk ontspannen en je spieren worden goed losgemaakt. Morgen weer want we nemen het er lekker van. Groetjes uit Koh Phagnan van Niek Niek (zo noemt Mieke mij dus tegenwoordig)

1. Daphne:
    16 augustus 2015
    Ik kom net terug van een Thaise massage hier in de Gentsestraat. Alsof ik ben overreden door een vrachtwagen hahaha. Maar hoop dat ik morgen weer zo soepel als een slang ben. Geniet!
  2. Tam:
    16 augustus 2015
    Klinkt erg fijn allemaal!
    Ik liep vroeger ook over m'n vaders rug. Tot het niet meer hoefde ().
  3. Cobie:
    16 augustus 2015
    Nou jullie maken wel veel mee!! Geniet er nog maar van groetjes aan allemaal en de kids een dikke knuffel!!!!!!!!
  4. Ria:
    17 augustus 2015