Koh Phagnan

17 augustus 2015 - Ko Pha Ngan, Thailand

Aangekomen op Koh Phagnan voelen we ons meteen meer thuis dan op Koh Samui. Er is een andere sfeer en vibe hier. Een sfeer die hoort bij Thailand. Hier zijn we voor gekomen. De eerste nacht verblijven we in het Havana resort. De rit er naar toe is al geweldig. Midden door de jungle. Onderweg zien we olifanten. Weliswaar zijn die voor toeristen maar toch. Het resort ligt in een prachtige baai en er heerst een echt Thais sfeertje. We hebben 4 kamers want er waren geen famiekamers. We slapen dus allemaal met 1 kind. Ook wel eens leuk! We genieten van dit mooie plekje. 'S ochtends staat Mickey al om 5 uur op om de zonsopgang te fotograferen en ik om 6.30 uur. Heerlijk om in alle vroegte en rust te genieten van deze mooie omgeving. De volgende ochtend vertrekken we naar het volgende resort op het eiland. Hier blijven we 3 nachten. Het is gelukkig maar een kort ritje en tussendoor stoppen we om onze treintickets voor naar Bangkok te boeken. Aangekomen in het Maehaad resort worden we verrast door de luxe van dit resort. Hier kunnen we de komende drie dagen ons wel vermaken. De kamers zijn prachtig de mooiste ooit denk ik. En het kindsize bed is zo groot dat je 3 keer moet rollen voor je bij je liefie bent. Ook hier kunnen we lekker snorkelen en Mickey en ik zijn met Noa en Jara naar een waterval gelopen die lag alleen een beetje droog. Best gek want het is tenslotte regenseizoen. We genieten nog even verder. Het schiet best op. Volgende week rond deze tijd zitten de meiden alweer in de schoolbanken. Untill next time. Groetjes van ons

1. Ria:
    17 augustus 2015
    Geniet nog maar even zo lang het nog kan, het is snel genoeg weer voorbij en dan zijn jullie weer in het jachtige Nederland.
    Maar we zullen blij zijn als jullie allemaal weer veilig terug zijn.
    Groetjes van ons
  2. Tessa:
    17 augustus 2015
    O gelukkig jullie zijn niet in Bangkok!