Khanom

12 augustus 2015 - Koh Lipe, Thailand

Gistermorgen al vroeg op, we moesten om 8:30 klaar staan voor de long tail, we zijn allemaal een beetje onrustig het had de hele nacht geregend, dus veel golven op zee. De Ferry vaarde niet, dus moesten we de speedboot nemen . Op zich ging de reis prima op een paar klappen na, alleen Amy is zeeziek geworden

Aangekomen op pakbara stond onze taxi al klaar om de rit van 4 1/2 uur te rijden. Best een ritje. Maar de kinderen doen het reizen erg goed. Langleve de iPad. Onderweg nog even gestopt bij de 7/11 voor snacks en een fruitzakje, mmmm!

Toen we eenmaal in khanom aankwamen, kwamen we erachter dat het moeilijker was om een leuk hotel te vinden het is of heeeeeel luxe of een stuk minder. Na anderhalf uur hebben we toch een leuk hotel gevonden (5sterren)

Vanmorgen vroeg werden we opgehaald om de roze dolfijnen te spotten.

Na nog geen 20 minuten in de longtail zagen we ze al zwemmen! Hoe gaaf is dat om ze van zo dichtbij te zien!! En de kinderen vonden het geweldig!!

We hebben twee uur op zee gevaren in een prachtige omgeving! Het was een top dag!

We waren om 12 uur terug en konden we nog heerlijk genieten van het zonnetje! Heerlijk!

Morgen ochtend gaan we naar koh samui.

Liefs van ons xx

1. Michelle:
    12 augustus 2015
    Ach arme Amy, wel fijn dat de kids zo lief zijn tijdens het reizen. Maar dat zijn ze inmiddels gewend denk ik :-) Ben benieuwd naar jullie nieuwe stek.
    Veel plezier!
    X Michelle
  2. Toos:
    12 augustus 2015
    Wat beleven jullie toch een leuke avonturen!!! Ik verheug me op het fotoboek!!!
    Morgen weer een goede reis en blijf genieten!!!
    Liefs van ons!!!
  3. Tessa:
    Gaaf hoor
  4. De Dammetjes:
    12 augustus 2015
    Sorry,we zien nu pas dat we kunnen reageren!

Zo gaaf om alles zo te lezen en het gevoel te hebben dat we weer samen met jullie in Thailand zijn.

We hopen dat jullie nog heel veel gaan genieten en nieuwe plekken gaan ontdekken

Door jullie hebben wij het mooie Thailand( Koh Lipe) virus gekregen!

Het is jullie zo gegund om deze bijzondere reis te maken!

Wat fantastisch dat het allemaal zo goed gaat!

Ga maar door met ons jaloers maken!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  5. Ria:
    12 augustus 2015
    Onze computer was gecrasht dus ik kon niet eerder reageren op jullie verslag, moesten een nieuwe aanschaffen. We zijn blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben en leuke dingen meemaken.
    nog heel veel leuke dagen. groetjes voor iedereen