Aangekomen op Koh Lipe

6 augustus 2015 - Koh Lipe, Thailand

Om 04:00 worden we opgehaald om naar don mueng AirPort te gaan. Van hieruit vliegen we naar hatyai. Er zou een taxi klaarstaan voor ons. Die stond er ook wel alleen was die van 4 mensen uit gegaan en niet van 8. We moesten even wachten op een grotere taxi. Na 3 kwartier ongeveer kwam de taxi en konden we verder reizen naar pakbara pier. Prima ritje van 1 1/2 uur. Onderweg regen. Aangekomen bij de pier konden we even wat eten en drinken en even een toiletstop. Om 11 uur vertrok de Ferry.  Het weer was regenachtig dus best wat golfslag. Niemand is gelukkig zeeziek geworden (behalve de rest van de boot), had niet langer moeten duren, want Indy zag groen bij aankomst. Wat heerlijk om je voeten in het mooie witte zand te zetten!!

De kinderen konden niet wachten om te gaan zwemmen dussssss met kleren en al in de regen de zee in!!hoe heerlijk kan je het hebben!

de eerste twee dagen hebben we bewolkt en af en toe een bui? Maar eigenlijk is het om te acclimatiseren niet zo erg. Vandaag(donderdag) scheen t zonnetje! :) Oh en Su hebben ons vandaag een kook les gegeven. Phad tai, moo makrub, Penang, en fried Rice. T was zo leuk!

We genieten hier met volle teugen. 'S morgens snorkelen we met z'n allen naar huisrif en spotten we Nemo, anemonen, Dorey en vleermuisvissen. Het is bijzonder om dit zo dichtbij te hebben. Zelfs de kleintjes snorkelen mee en genieten er van.

Natuurlijk hoort happy our er om 16 uur ook bij en een Thaise massage op z'n tijd.

We hebben het heerlijk met elkaar en genieten nog even verder