Trash Heroes

12 augustus 2015 - Ko Lipe, Thailand

Iedere maandag wordt er op Koh Lipe en ook op een aantal andere plekken in Thailand een excursie georganiseerd om aangespoelde vuilnis op te ruimen. Ook wel Trash Heroes genoemd. Helaas is het hard nodig. Toen wij het eiland Koh Adang bezochten en ook op Koh Lipe zelf verbaasden we ons over de hoeveelheid aangespoelde zooi. Van slippers tot jerrycans, blikjes, plastic te veel om op te noemen. Vissersboten schijnen de grote boosdoener te zijn want die gooien van alles in zee. Erg triets om te zien. Mieke en Bert besloten daarom een dagje te gaan ruimen. Het is gezellig en je ziet nog eens wat van de omgeving. En het mag aan niets ontbreken want er wordt voor heerlijk eten gezorgd. Ze hebben met elkaar 38 vuilniszakken troep verzameld goed werk dus!! Trost op onze trash heroes!!! ' s avonds hebben we gegeten met Denise en Anthony een Amerikaans stel. Ze maken een wereldreis en hadden ook meegedaan met de Trash Heroes. Erg gezellig! Het was onze laatste avond op Koh Lipe dus we hebben uiteraard ook uitgebreid afscheid genomen van Oh en Su. Op naar de volgende bestemming. Khanom!!!

1. Ria:
    12 augustus 2015
    dus jullie hebben goed werk verricht
  2. Cobie:
    14 augustus 2015
    Wat goed van jullie!! Mylo en ik zijn vandaag weer in Scheveningen ben geknakt veel plezier kids een dikke kus!!!!